We gebruiken cookies
Op deze website gebruiken we cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Meer weten? Lees onze Cookiebeleid
Aanvaarden
Wij voldoen aan de strengste voorwaarden die door de maatschappijen worden opgelegd. Wij garanderen een kwalitatieve herstelling op maat van iedere klant met de meest innoverende hersteltechnieken en ons ervaren team.
Na de persoonlijke ontvangst worden er foto's van uw wagen genomen en een bestek opgemaakt. U krijgt de nodige info over de herstelling en wij nemen de administratieve opvolging van u over indien u dit wenst. Er staat ook steeds een vervangwagen tot uw beschikking tijdens de herstelling van uw wagen.
Wij herstellen uw wagen, met de nadruk op kwaliteit en zorgen ervoor dat u weer veilig de baan op kan!
Stap 1: Europees aanrijdingsformulier
Vul bij een ongeval met een andere partij steeds zo correct mogelijk een Europees aanrijdingsformulier in en laat het zeker tekenen door U en de eventuele tegenpartij.
Stap 2: Contacteer Uw Verzekeraar
Breng uw verzekering op de hoogte van uw schadegeval en geef onmiddellijk ook de keuze van Autogroep Mullens als hersteller door.
Stap 3: Is uw wagen nog mobiel?
Nee? Contacteer uw pechbijstand via uw eigen verzekering.
Ja? Indien uw wagen nog mobiel is komt u gewoon bij ons langs, zonder afspraak, zodat wij een schadedossier kunnen opstellen. Onze mensen doen de nodige vaststellingen en zorgen voor een offerte. Vervolgens kunt u een afspraak maken voor de herstelling.
Neem voor vragen over carrosserie contact op met: receptie.halen@mullens.be / mullens.carrosserie@skynet.be | T: 013 44 21 80